افزایش فالور اینستاگرام | فالور اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام | خرید فالور اینستاگرام | افزایش فالور
چگونگی بهره برداری از اینستاگرام
2017-02-05
افزایش فالور اینستاگرام | فالور اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام | خرید فالور اینستاگرام | افزایش فالور
افزایش فالور و اهمیت استفاده از اینستاگرام مارکتینگ در بازاریابی امروز
2017-04-05
نمایش همه
افزایش فالور اینستاگرام | فالور اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام | خرید فالور اینستاگرام | افزایش فالور

افزایش فالور اینستاگرام | فالور اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام | خرید فالور اینستاگرام | افزایش فالور

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارهای اینترنتی

با توجه به اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارهای اینترنتی در ادامه به ۸ روش کارآمد برای فعالیت در اینستاگرام اشاره می کنیم. که با استفاده از آنها می توانید به نتایج بهتری برسید:

۱-از تصاویری که کاربران در اینستاگرام تولید کرده اند در وبسایت خود استفاده کنید:

ثابت شده که محتوای تولیدی کاربران در جلب نظر خریداران اینترنتی بسیار تاثیرگذارتر است. بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در خصوص عکس های تولید شده توسط کاربران، ۷۷% از خریداران گزارش کرده اند. که ترجیح می دهند زمان تصمیم گیری برای خرید، عکس های تولید شده توسط کاربران را به جای عکس های حرفه ای ببینند. در واقع، ۷۲% اعلام کرده اند که دیدن عکس محصولات در اینستاگرام احتمال خرید آنها را افزایش می دهد.

یکی از بهترین روش ها برای استفاده از این موضوع، جمع آوری عکس محصولاتی است. که توسط مشتریان در اینستاگرام تولید شده اند و استفاده از آنها در صفحات معرفی محصول است. بر اساس آزمون a/b یک کسب و کار اینترنتی بزرگ، نمایش عکس محصولاتی که توسط مشتریان در اینستاگرام تولید شده اند تا ۲۴% مشاهده و بررسی محصولات را افزایش داده است.

۲-با استفاده از مسابقات و کمپین های خلاقانه هشتگ الهام بخش باشید:

برگزاری کمپین های هشتگ و یا مسابقات از روش های عالی برای تشویق مشتریان به درگیری با برند شما در اینستاگرام است. چند توصیه زیر به شما کمک می کند تا بازخورد بهتری بگیرید:

۳-پاداشی در نظر بگیرید که کاربران نتوانند از آن صرف نظر کنند:

مطمئنا یک جایزه هیجان انگیز باعث مشارکت طیف وسیع تری از مخاطبان خواهد شد. برای مثال مارک جاکوب در کمپین Castmemarc# برای کاربری که بهترین عکس را با تگ موردنظر پست کند، یک قرارداد یکساله مدلینگ در نظر گرفت. این جایزه نه تنها باعث مشارکت تعداد زیادی از کاربران شد.(۱۲٫۰۰۰ سلفی طی ۲۴ ساعت اول پست شدند) بلکه توجه بسیاری از کسانی که تنها شاهد اجرای این کمپین بودند را نیز برای تماشای روند این کمپین جلب کرد.

۴-خلاقیت مشتریان را تحریک کنید:

در کمپین PutACanOnIt# ردبول از کاربران خواست. تا از قوطی های ردبول که به شکل خلاقانه ای به عنوان مکمل محیطی در وضعیت های جالب نمایان می شوند، عکاسی کنند. یک وظیفه سرگرم کننده و غیرمعمول که به مشتریان اجازه می دهد خلاقانه عمل کنند. بر افزایش درگیری مشتریان موثر خواهد بود.

۵-فراتر از تصاویر بیندیشید:

در حالی که درخواست عکس محصول از مشتریان مزایای غیرقابل انکار خودش را دارد. اما استفاده از روش های دیگر هم می تواند به تاثیرگذاری بیشتر کمک کند. برند TOMS در کمپین خود با عنوان withoutshoes# در ازای هر یک عکس کاربران از پاهای برهنه خود با هشتگ موردنظر، یک جفت کفش را به یک کودک نیازمند اهدا می کرد. در این عکس ها خبری از محصول نبود اما ۲۹۶٫۰۰۰ لینکی که به TOMS نشان دهنده سروصدای زیادی بود که این برند در فضای مجازی ایجاد کرد.

۶-زمان مسابقات را کوتاه در نظر بگیرید:

اینترنت به سرعت حرکت می کند و به همین دلیل مسابقات باید در یک هفته و یا حتی کمتر برگزار شوند. برگزاری مسابقات در مدت زمان کوتاه باعث جذابیت بیشتر برای مشتریان و عکس العمل سریع آنها خواهد شد.

۷-مطمئن شوید که دستورالعمل های شما روشن و قانع کننده است:

به هیچ وجه مسابقه خود را با یک پست معرفی کوتاه و ناقص مثل یک تصویر متن محور و یا یک اقدام به عمل غیرواضح از بین نبرید. این نوع کارهای خلاقانه باعث بهبود ایجاد کسب و کارهای اینترنتی در اینستاگرام می شود.

۸-یک گالری فروشگاهی در اینستاگرام ایجاد کنید:

در حال حاضر امکان اضافه کردن لینک های قابل کلیک در توضیح عکس های اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین آسان ترین روش فروش مستقیم محصولات در اینستاگرام، ایجاد یک گالری قابل خرید است که در واقع سایت موازی است که لینک آن در بیو اینستاگرام شما وجود دارد.

این لینک مشتریان را به نسخه افزوده اینستاگرام فروشگاهی هدایت می کند. که شامل تصاویر قابل کلیکی است که آنها را به صفحات مربوط به هر محصول که در آن می توانند آیتم های موردنظر را خریداری کنند، هدایت می کند. علاوه بر این می توانید لینک بررسی محصولات را در توضیح هر کدام قرار دهید.

مزیت کلیدی استفاده از این روش در این است که اینستاگرام فروشگاهی بین اینستاگرام شما و صفحات مربوط به هر محصول لینک ایجاد می کند. در غیراینصورت، مشتریان بالقوه برای خرید محصول موردنظر خود باید در فروشگاه اینترنتی شما جستجو کنند که ممکن است به ضرر شما باشد. در نظر گرفتن این ۸ مورد به کسب و کارهای اینترنتی شما کمک خواهد کرد.

افزایش فالوور اینستاگرام | فالور اینستاگرام | افزایش فالور اینستاگرام | خرید فالور اینستاگرام | افزایش فالور