دکتر اینستا,تبلیغات در اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی و هدفمند
تصور ما از اینستاگرام چیست؟
2017-02-05
دکتر اینستا,تبلیغات در اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی و هدفمند
چگونگی بهره برداری از اینستاگرام
2017-02-05
نمایش همه
دکتر اینستا,تبلیغات در اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی و هدفمند

دکتر اینستا,تبلیغات در اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی و هدفمند

پتانسیل‌ شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی چگونه است؟پتانسیل‌ شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی چگونه است؟

 

۱- شرکت‌ها و صاحبان کالاها و خدمات، شیوه‌های بازاریابی هوشمندانه را نمی‌شناسند.

آنها برای تبلیغ در بیلبوردها و نشریات و تلویزیون هزینه‌های هنگفتی می‌کنند.

اما متوجه نیستند با کسری در همین تبلیغ مثلا در وبلاگ‌های محبوب، می‌توانند به نتایج بهتری برسند. زیرا پتانسیل‌ شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی بسیار بالا می باشد.

۲- بعضی از صاحبان خدمات فرهنگی مثلا ناشران و نویسندگان، اصولا تبلیغ را دون شأن خود می‌دانند! حالا تصور کنید که یک نویسنده یا مترجم ایرانی محبوب در اینستاگرام اکانتی داشته باشد و چند عکس از خودش در حالی که پشت میز تحریر نشسته و مشغول نوشتن است، منتشر کند. تعداد دنبال‌کنندگان او بی‌شمار خواهد بود.

۳- تبلیغات مؤثر و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مسلما با اسپم کردن و شیوه‌های بازاریابی ناکارایی که در ایران رواج دارند، متفاوت‌اند.

باید بتوان یک جمعیت هدف را در معرض تبلیغات قرار داد.

جنس تبلیغات نباید به صورتی باشد که افراد را متنفر کند. تا بتوان از تاثیر پتانسیل‌ شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی را مشاهده کرد.

صداقت، شوخ‌طبعی و دادن اطلاعات درست باید از ارکان تبلیغات در همه جا و به خصوص در شبکه‌های اجتماعی باشد.

۴- ما باید بتوانیم از ابزارهای وبی، متناسب با فرهنگ و شرایط خاص خودمان استفاده کنیم و حتی کاربری آنها را برای خودمان بومی کنیم.